9005910500 |
Aprofundiment en la pràctica AICLE/EMILE (Francès). Professorat d'ESO i Batxillerat |
2020-2021 |
Curs telemàtic (en línia asíncron). Secundària Obligatòria i batxillerat |
|
|
|
8/2/2021 - 16/5/2021 (45 hores) de h a h |
|
VT Curs a distància |
|
_ (A distància)  |
|
|
Format |
En línia |
Sincronicitat |
Asíncron |
Organització |
Servei de Formació i Desenvolupament Professional del Personal
|
| |
|
|
| |
Tipus activitat |
EMI2 Aprofundiment en la pràctica AICLE/EMILE (Francès). Professorat d'ESO i Batxillerat
|
| |
Inscripció |
08/01/2021 - 19/01/2021 |
|
|
Descripció i Metodologia: |
Curs telemàtic de 45 hores, organitzat en 6 mòduls i un projecte final on es treballa com integrar l'ensenyament de continguts curriculars i llengua francesa a través d'estratègies i recursos que són aplicables a diferents àrees. Els participants hauran de realitzar una gravació audiovisual de la implementació del seu projecte a l'aula. Aquest curs es fa des de la plataforma Odissea de la pàgina Xtec.
És necessari acreditar la realització d'un curs de mínim 30 hores EMILE (Trobareu els formularis a l'apartat "Persones destinatàries").
|
| |
Objectius |
-Contribuir a la millora de la pràctica docent del professorat que imparteix una matèria no lingüística en llengua estrangera.
-Facilitar eines i recursos al professorat per poder dissenyar, millorar o adaptar materials AICLE.
-Aprofundir en la implementació a partir de la reflexió i anàlisi de la pròpia pràctica educativa.
|
| |
Continguts |
-Ensenyament i aprenentatge de continguts d’àrees no lingüístiques en llengua estrangera, focalitzant en l’anàlisi de materials propis i la seva implementació a l’aula.
-Revisió de les bases teòriques de l’AICLE (C concepts, 3As, Taxonomia de Bloom, Cummins matrix, scaffolding, interaction, assessment...) aplicats a la revisió i anàlisi de materials elaborats pels assistents amb anterioritat al curs, donant eines i estratègies per tal de millorar-los i/o per elaborar-ne de nous.
-Disseny d'un projecte AICLE, implementació a l'aula i avaluació.
|
| |
Observacions |
El funcionament del procés d'inscripció i d'altres aspectes relacionats amb les activitats de formació es pot consultar a la pàgina d'informació
|
| |
Formador/a |
Laura Casals
|
| |
Avaluació |
- Satisfacció de les persones participants i formadores en relació amb el disseny i el desenvolupament de l'activitat formativa.
- Participació activa als fòrums i altres activitats col·laboratives
- Aprofitament i transferència immediata d'aspectes relacionats amb els continguts de l'activitat formativa.
-Haver complimentat el qüestionari de satisfacció.
|
| |
Requisits de certificació |
-Tenir una avaluació positiva de les activitats i tasques encomanades a cada mòdul.
-Tenir una avaluació positiva del projecte que s'ha d' implementar a l'aula. Una part d'aquest projecte consistirà en enregistrar un vídeo curt amb fragments de les pròpies classes AICLE. (Cal haver previst les autoritzacions dels pares del alumnes que es vulguin gravar).
-Haver complimentat el qüestionari de satisfacció.
|
| |
Persones destinatàries |
Docents d'ESO o BAT amb B2 de francès mínim.
Requisits:
1. Certificat curs EMILE mínim 30h (enviar-lo mitjançant FORMULARI,si no figura a l'ATRI).
2. Usuari XTEC actiu.
3. Haver certificat les activitats adjudicades d'aquest curs i l'anterior.
Criteris específics d’adjudicació.Les sol•licituds s'ordenaran:
1.Vinculació al centre de treball 2.1.Funcionari 2.2.Interí 2.3.Substitut
2.Nivell de llengua C2,C1, B2.
Si ets docent d'un centre concertat, municipal o les acreditacions d’especialitat i/o nivell de llengua (C2,C1 o B2) requerides a la convocatòria no consten a l’ATRI, caldrà omplir aquest FORMULARI dins del període de sol•licitud.
|
| |
E-mail |
formlle@xtec.cat
|
| |
|
|